Ten eerste willen wij je sterkte en gezondheid wensen in deze periode. Wij verzendenonze pakketten via MyParcel. We delen daarom een aantal voorzorgsmaatregelen die zij hebben genomen om de dienstverlening beschikbaar te houden.

Vertragingen internationale post – en pakketbezorging.

Houd rekening met vertragingen. We doen gezamenlijk ons uiterste best de pakketten zo snel mogelijk te bezorgen.

Gesloten routes:
Bezorging van post en pakketten is niet mogelijk naar: Djibouti, Ecuador, Filipijnen, Frans Polynesië, Kaaimaneilanden, Koeweit, Libië, Malediven, Moldavië, Mongolië, Peru, Somalië, Tunesië, Yemen.

Vertraagde routes:
Bezorging van post en pakketten is vertraagd naar: Argentinië, Bahrein, België, Brunei, Brazilië, Belize, Canada, Chili, Algerije, Estland, Egypte, Equatoriaal Guinee, Guinee Bissau, Hong Kong, Honduras, India, Irak, Jordanië, Japan, Zuid Korea, Libanon, Litouwen, Letland, Marokko, Panama, Paraguay, Saudi Arabië, Suriname, Tsjaad, Oekraïne, Verenigde Staten, Kosovo.

Meer informatie

Specifieke maatregelen voor België.

Nieuwe maatregelen vanaf 19 maart 2020
De Belgische regering heeft besloten dat niet-essentiële winkels worden gesloten vanaf 18 maart om 12:00 uur. Dit besluit heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten zijn. Deze maatregelen hebben invloed op webwinkels die pakketten naar België versturen. De webwinkels en de PostNL-punten worden hierover geïnformeerd.

Pakketten op een Belgische PostNL-punt
Pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen, blijven daar. We doen al het mogelijke om hiervoor een oplossing te vinden.

Daarnaast is het momenteel niet mogelijk een bestelling direct naar een PostNL-punt te laten sturen. Pakketten die nog vertrekken naar een gesloten PostNL-punt worden retour gestuurd naar de afzender. Pakketten die we na een tweede poging niet bij de consument thuis bezorgd kunnen worden, gaan naar een PostNL-punt dat open blijft.

Ook is in België het aantal pakketten momenteel erg hoog. Dit in combinatie met de nieuwe maatregelen van de Belgische regering kan ervoor zorgen dat jouw zendingen met bestemming in België vertraging oplopen.

De meest actuele status van de pakketten is te vinden via Track & Trace van PostNL.

Meer informatie

Algemene mededeling: Wij zijn minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent.
Het coronavirus heeft ook invloed op onze dienstverlening. Desondanks hebben we onze werkwijze zo ingericht dat onze dienstverlening zoveel mogelijk hetzelfde blijft. Heb je daarom vragen? We zijn telefonisch, via chat of per e-mail bereikbaar.

Verruiming bezorgtijden en andere maatregelen voor bezorgers
PostNL doet er alles aan om de kans op besmetting bij medewerkers te verkleinen. PostNL werkt op dit moment aan maatregelen om de bezorgtijden van bezorgers te verruimen. 

Bezorging door PostNL.
Het virus kan niet worden overgedragen via post of pakketten. De bezorgers bezorgen daarom zoals gebruikelijk de post, pakketten en andere zendingen voor klanten. Mocht daar verandering in komen of aanvullende maatregelen worden getroffen, dan brengen we jou daar direct van op de hoogte.

Fanclub

Meld je nu aan als fan en ontvang direct een kortingscode van 15%.
Verder ontvang je af en toe nieuws, nieuwe producten en nog meer korting!
Aanmelden

Volg ons ook op social media!!

Instragram:

https://www.instagram.com/nicolasinaclement/

https://www.instagram.com/stories/bucketlistcards/

Gastenboek

  • 20-10-2020 - Dank voor het mooie set kaarten. Ik heb al vele...  lees meer
  • 12-05-2020 - Hallo Magda,

    Ik heb je een e-mail gestuurd. Ivm verzending...  lees meer
  • 12-05-2020 - Wat een mooi boekje met gedichten. Mijn moeder was er...  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2020 nicolasinakaartenshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel